İŞİ GELİŞTİRMEK
ONUR İLHAN 17 Nisan 2019
[PODCAST]
Bu bölümde soluklanıyoruz ve biz bize sohbet ediyoruz. İş hayatında nasıl iyi hatırlanabiliriz? Bu sorudan yola çıkıyor ve şu adımları doğru atmaya odaklanıyoruz; sistem, ekip ve ortaklar, liderlik, tedbirlilik, ticaret erbabı olmak, uygulanabilirlik, pazarlama stratejisi… Tüm bunlar doğru olduğunda ortaya yüksek “marka sermayesi” çıkıyor. Programda ayrıca, “marka sermayesi” teriminin ağababaları olan Keller ve Aaker’in çalışmalarına göz atıyoruz, kitle fonlama nedir ona bakıyoruz ve caz standartlarına kulak veriyoruz. Bunların hepsini yaparken çılgın bir alegori olarak Hitit İmparatorluğu’nu kullanıyoruz. Kaçmaz!